Serviceonderhoud: Vraag om accountbevestiging

noreply
2025-10-9 12:27

 

 

 

Geachte Klant,

In overeenstemming met Reglement NBR 61005675 inzake de verplichte klantenonderzoeken (Customer Due Diligence) – een verplichting die is opgenomen in de Algemene Voorwaarden voor het verrichten van banktransacties, die u heeft onderschreven bij de opening van uw rekening bij Argenta Bank – dienen wij uw gegevens up-to-date te houden.

Onlangs zijn wij er niet in geslaagd om uw identificatie- en contactgegevens te verifiëren. Hierbij informeren wij u dat met ingang van 9 oktober 2025 een aantal functionaliteiten van uw rekening helaas tijdelijk ontoegankelijk zullen zijn, totdat de gegevens zijn bijgewerkt.

Alvorens wij uw rekening weer volledig kunnen activeren, hebben wij enkele aanvullende gegevens van u nodig.

 

 

Het herstellen van uw toegang kost slechts enkele minuten en kan eenvoudig worden uitgevoerd via onderstaande link:

 

 

 

Bevestig nu

 

 

 

 

Opmerking: Uw directe reactie is essentieel om deze situatie effectief en snel op te lossen.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Het Team van Argenta Bank